lørdag 7. januar 2012

Månedens gjesteblogger: ODDVAR JOHNSEN

"Mennesker og natur, hånd i hånd."

Jeg blir ofte spurt om hva jeg liker best å fotografere, og da frister det å svare som Ole Brum: Ja takk begge deler.
Noen ganger går det i studiobilder og modeller og andre ganger blir det natur. Men kanskje best av alt er mennesker og natur i sammen?
Jeg er medlem i Sandnes Fotoklubb, og har vært så heldig å få være med John på noen av fototurene, bl. annet til Ekstremsportveko på Voss, hvor fotograferingen bare er en del av hele pakken. Det sosiale er like viktig, og jeg er glad for å ha en hobby som en kan dele med andre, men også kunne være helt alene hvis en ønsker det.
Tar også en del bilder på oppdrag, så det er bare å ta kontakt.
Da lar jeg bildene tale for seg, som dere ser er det en lett blanding.

Oddvar Johnsen
o.johnsen@lyse.net























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar